090808 ett år sedan Ture och Gittan gifte sig

Idag har jag skannat in 32 bilder, det är för att jag ska ha något att välja på ifall jag inte e så kreativ under nån period. Eller jag vet inte, back up inför spanien då jag inte har någon skanner. Då får jag använda kameran och ta kort på bilderna istället. Hmm, ja ja.


  Och nej jag inbillar mig inte att någon läser min blogg, inte ännu men jag gillar faktiskt att skriva på den. Mycket.^^ och nej jag kan allvarligt talat inte kolla min statistik för den vill inte dyka upp. Någon vänlig själ som snubblar över min blogg som kan förklara vad det beror på? Jag skulle bli mkt tacksam.

  Men för en eventuell publik, jag ger er en bild! Wohoo! Den bästa såklart:P

Är en bilduppgift från skolan, vt 2009 är inte hundra på kvaliten


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp fler bilder du ritat :) Du är så duktig :) Puss

2009-08-08 @ 19:00:48
Postat av: Annelie

Det var jag som skrev den kommentaren. Glömde skriva mitt namn

2009-08-08 @ 19:01:21
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Slig blandning gillar vi ;) Du ritar fin fint :)

Svar p åfrågan får du torsdag;)

2009-09-22 @ 13:50:47
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0