Att göra

Lagade maten idag.  Fixade köket så mamma fick måla huset i lugn och ro. Köttfärsfyllda baguetter, mums. Recept finns i Vanstaskolans gamla hemkunskapsbok.

Skrev en att göra lista:

Komplettera skadeärrende


Kopiera:
 passet

europeiskt medicinkort

flygbiljett

försäkringsbevis

viktiga telefonnummer

packlista


Säga upp mobilabbonnemanget, lagom till 1 okt.


Skriva upp Adressen till
Hacienda dos Olivos

Svenska Ambassaden i Madrid


Skriva upp telefonnumret till

Svenska ambassaden i Madrid

stöld av kort

Hacienda dos olivos

SOS internationell KÖPENHAMN +4570105050


Lära mig enkla fraser på Spanska

såsom:

Jag heter

Jag vill åka till

Jag vill köpa

Tack så mycket

Ursäkta mig

Pratar du Engelska?


Köpa beige ridbyxor, ringa EKO, kolla på granngården. Kolla på Stav


Betala
mobilräkning

Halensräkning

TV-shop


Märka alla saker


Handla på apoteket


Sy om en av kepsarna


Köpa en shower and schampoo som luktar gott


Växla pengar

Ringa tandläkaren


köpa ett vägguttag som fungerar i olika länder.

Och jag skulle ha åkt 1 juli, hehe... Har så mkt tid att jag gör det här extra noggrant.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hur är det med bindningstiden på abonnemanget?



Och du vet att det är en dryg månad kvar till 1.a oktober och de flesta mobilabonnemang har 3 månaders uppsägningstid?

Kolla upp det nu!

2009-08-30 @ 15:26:37
Postat av: Marie

Just det glömt bort det där redan, tur att du håller koll på mig.

2009-08-30 @ 19:19:42
URL: http://marohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0