Bloggtoppen

Nu när jag börjat blogga ville jag spana in andras bloggar lite för att se vad de har gjort och få lite idéer. Inte för att jag är tillräckligt teknisk för att göra något med dem men. Så nu har jag i af en fråga. Varför är blondinbellas blogg så populär? kanske är det för att det är sommar men den var dötråkig. Förlåt förlåt för att jag hackar på någon annan, jag är egentligen bara avundsjuk såklart.

  En annan blogg som låg i bloggtoppen idag var http://foki.blogg.se/, den var nästintill underbar och rent ut sagt helskum. STORA ögon igen. Men jag gillar den kanske något jag orkar läsa någon dag, idag glodde jag bara på bilderna och tro mig det räckte.:D Tjuvlyssnat var också en ganska rolig blogg. http://www.tjuvlyssnat.se/
 
  Men ingen rätt har jag att dömma andra, som min lillebror skulle ha sagt, jag är en bloggnoob. (noob=nybörjare)
Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Du ska kolla in

Hannapee på katrinsgoodiebag.se

Katrin på finest.se/katrin

och Alex på Aftonbladetbloggen.



Då har du nåt härligt att läsa :) och inspireras av!

2009-08-08 @ 18:59:21
Postat av: Marie

okej det ska jag absolut göra.

2009-08-09 @ 14:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0