Dåligt självförtroende

 Det är kul hur en väldigt positiv kommentar kan ge ångest. Min älskade syster skriver så uppmuntrande till mig men jag blir vettskrämd. Snälla rara tro nu inte att jag har något bättre att komma med än just handbilden. Den står i särklass, som jag skrev jag börjar med det bästa.


Alla mina andra bilder är som de är och för mig att överhuvudtaget visa världen (vem som helst som orkar titta) vad jag brukar rita är ett stort pinsamt steg för mig. Så snälla rara vänta er inga underverk. Det kommer vara fult såhär i början och några år framåt. Men sedan! Ja, då ska ni få se att det är bra grejer.

  Men nu, observera att jag aldrig kallat mig själv bra. Jag tänkte bara starta upp med mina bättre grejer.



Det ska vara meningen att man vaknar på morgonen och världen inte riktigt fallit på plats^^ men vad fan den blev helt ok ändå


tyvärr misslyckades skanningen så den blev suddig


nej jag känner att jag ska lägga upp en mer vanlig bild
det här är vad jag brukar rita:

inga mästerverk precis^^

Den är avmålad REMI DO Rebirth

snälla mobba mig inte alla har lite konstiga intressen


Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha du är knäpp i huvudet, det vet du väl? Tror du att genomsnittsmänniskan kan rita sådär bra? Nej just det....

2009-08-09 @ 16:34:50
Postat av: Marie

genomsnittsmänniskan har inget med det här att göra:P

2009-08-10 @ 12:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0