Figaro

Åkte ut till stallet med mamma. Red dressyr. Vad jag vill säga om det är bara att han var lite seg, men fattade galopp från skritt och gjorde halt från galopp. Asså att han gjorde det fint då. Hehe...

Jaja sedan klicka jag honom också. Visa bara för mamma så han lärde sig inget nytt. Ska göra en film. När jag gjort den lägger jag in den här.

Och just det, var det någon som inte visste att jag är klumpig? Nä tänkte väl att alla visste om det. I vilket fall, min mamma målar huset. Vi har med andra ord en byggställning. Jag klättrade upp där med färg till henne. behöver jag skriva mer? Jag ramlade inte ner på riktigt. Men det stod en sådan där kort ihopfällbar stege som jag klättrade upp på. När jag klättra ner såg jag mig inte för och dråsade med benet mellan plankorna. Så kan väl säga att jag ramla ungefär en meter. några meter upp i luften. Mamma höll på att få en hjärtattack och helt ärligt jag också.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Sv: Haha nejdå det är ingen idiotisk fråga :) ibland är det tfp-jobb, dvs "time for print", det är gratisjobb men som sagt, du får bilder, reklam för dig osv.. Och ibland är det betaljobb, som det jag gjorde igår tex :)

2009-08-30 @ 23:13:52
URL: http://hannahstrauss.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sv: Njae, det är ju inte mycket betaljobb det handlar om, oftast inga alls så ja, det är inte precis så att man har råd att frilansa iallafall :)

2009-08-31 @ 11:09:22
URL: http://hannahstrauss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0