Jag åker snart

Jag behöver en femliters injection tålamod, rakt in i hjärnan. 

Det är spännande för alla nu, börjar skolan. Högskolan. Jag är lite avundsjuk. Jag har så mkt fritid så att jag börjar ställa krav på mig själv att jag ska göra något med den. Men ibland vet jag inte vad och ofta orkar jag inte göra vad jag borde. 

Men det är inte så lång tid kvar nu. Jag har en del kvar att göra. Att köpa.

Nästa helg träffar jag hela släkten från mammas sida. Morfar fyller år. Det är det enda som är inplanerat, men det känns som om det är så mkt att göra att det är lika bra.

Fem veckor, är allt klart? Har jag tänkt på allt, är jag förberedd nu?

Jag är liksom inte nervös för alla främlingar jag ska träffa och hur hästarna är, hur jag ska bo och så. Jag hinner inte oroa mig för det för jag oroar mig bara för vad jag ska ha med mig. Och hur det ska få plats. Hur det ska väga mindre än 28kg.

På enorm plussida, så gick jag plus med 2000 kr. Min försäkring som tidigare kostade 5000, mamma betalade 1000, kostar istället 2008kr. Mamma hittade en annan försäkring. Den räcker till den 1 juni så då måste jag vara hemma.

Jätteglad över det, lite snopen när min vackra kamera kom utan minneskort. Hittade ett gammalt på 256MB som passade men jag gör bäst i att investera i ett nytt, så småningom.

Sånt är livet, som sagt Tålamod
Min lilla läkarboken

Kommentarer
Postat av: Farah

Jag vill oxå ha lika mkt fritid som du :(

2009-08-25 @ 18:07:28
Postat av: Anonym

samma här men skolan är rolig i bland xD

2009-08-26 @ 15:13:10
Postat av: Anonym

Ibland ja :P

jag shoppa för en tusenlapp idag :/ jag som bara skulle ha en väska

2009-08-26 @ 19:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0