Jag bakade idag:



Recept på ljusa havrebollar:


300g smör

10,5 dl havregryn

1,5 dl socker

1 msk kakao

0.5 msk vaniljsocker

1 dl kallt kaffe




Vispa socker och smör först rör sedan ihop allting. Gör bollar. Rulla dem i kokos.


Ser det gott ut?


Och jag vägde lite grejer jag måste ha med mig, t .ex. kamera+tillbehör, miniordbok, solglasögon, paraply, tandborste tandkräm, body lotion och andra smågrejer. Det blev 4,4kg. Datan själv väger typ 5kg(med väska). Och jag vet att stallkläderna blir ungefär 8kg. Jag har 28kg totalt (8kg som handbagage). Men det kommer verkligen inte bli så jävla lätt. Kläder väger mkt och jag ska även ha med lakan, örngott och påslakan. Hur ska detta gå? Jag måste verkligen lära mig att skära ner på grejer som inte e nödvändiga. Jag ska såklart handla då jag kommer fram så allt måste inte packas, men jag vill få med mig så mkt som det går. Jag kommer att maxa!


Här är en dum idé, kan inte jag som e så liten få ha tyngre bagage?


Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha tur att guiden glädje någon iallafall, verkar inte som någon annan tyckte så :P

2009-08-14 @ 23:23:43
URL: http://hannahstrauss.blogg.se/
Postat av: Farah

Fy vad gott!!!

2009-08-15 @ 15:52:18
URL: http://faaraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0