Klantigt bokat


Idag bokade jag in en resa till Spanien. Jag insåg för ett tag sen att det kostar 1000 kr mer att åka i oktober än i juli. Det sög ju... men men.


Satsade på SAS som förra gången. Kollade tidigare att de var billigast. Men kom igen! Ska det verkligen ta nästan 9 timmar när juliresan bara tog 6h. varför gör de såhär mot mig! Inte nog med att man har brutit nyckelbenet man ska inte ens kunna få en motsvarande resa. Skillnaden är att jag måste byta flyg i Köpenhamn.


 I af jag bokar resan, känner mig lite småsur. Pappa kommer in. Har du kollat på Ryanair? De kanske har bättre resor, kunde han inte ha nämnt det lite tidigare. Jag tyckte att jag hade koll men när han frågade vet jag faktiskt inte om jag har koll på Ryanair. Om jag kollade på Ryanair? Nej, tänk om de har en bättre resa, det orkar jag inte med. Men mitt livs resa blir av 30 september 12.20, sedan kommer jag hem i april, maj nångång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0