Linköping runda

Kom hit igår, till Linköping. Bråttom bråttom, åkte med familjen som skulle till Motala och fiska kräftor. Släppte av mig här två timmar senare än planerat. Typist min familj, men det var inte vårt fel för det var grannfamiljen vi släpat med oss som var segast.

Cyklade till en inflyttningsfest hos systers polare Johan. Sedan full cykelfart till nolledisco. Härlig stämning hos Linköpingsstudenter med overaller och t-shirts. Vissa hade ansträngt sig ännu mer och jag vet inte hur lyckat det var. Men tidig kväll ändå.

Oskar Emilia EmmaJohan emiliaSyster

Idag åkte jag, syster Annelie med hennes sambo Kristofer, till Motala. Mkt blåsigt så vi vågade oss inte ut på vattnet. men vi träffade allihopa i hamnen, där fanns små söta bodar, godisbod, hehe mums och en bod proppad med begagnade böcker, det var fint där. Åt kebabtallrik och min bascillrädde lillebror kom dit och åt av min mat! Högst oväntat, inga problem dock eftersom det var en giganstisk portion.

Träffades sedan på campingen, drog ihop alla oss ungar(ungdomar) och mamma till äventyrsgolf. Det gick inte så bra för mig, jag var inte bland de bästa och inte bland de sämsta heller. Det är åtminstone vad jag inbillar mig.

Imorgon ska jag följa med till Annelies medryttarhäst Czandor. Aldrig träffat honom förut. Men det ska bli kul.

Kommentarer
Postat av: Farah

Vad skönt att du har så roligt =)

2009-08-23 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0