Mitt stora ego

Pratade med Farah idag, hon tycker att min attityd i bloggen är lite nedvärderande mot mig själv. Hehe, med tanke på mitt stora ego så är det lite kul att man kan låta ödmjuk ibland. Så ja, jag tycker mkt om mig själv. Jag älskar vad jag gör med mitt liv och jag tycker inte att jag slösar min tid på något oviktigt. Kankse med undantag för städning och laga mat. Nödvändiga tråkgrejer. Men är man inte superrik och typ bortskämd(are än mig) tvingas man göra sånt, och jag måste medge att jag inte gör sådana saker onödigt ofta^^.


Jag bor ju fortfarande hemma och min mamma är alldeles för snäll emot mig. Jag tog studenten iår och det enda på planeringen är Spanienresan. Andra högskolestudier ( i Linköping förhoppningsvis) skräpar i undre medvetandet. Men att vara i Spanien i 7-8 månader borde ju få allt att klarna eller hur?


Designen till bloggen går framåt men jag är inte nöjd. Hahaha gjort en låda, jag har även ändrat färgerna och skapat en titel på sidan. Jag är så superstolt. Har även lagt in en grej i slutet som ingen kommer se. :P

Förlåt att jag inte följde med till Gillinge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta be om ursäkt din jävel!

Det gick kanon, satt ensam i bilen o dessutom sprang jag på Maili o Jia dit och hem ;)

2009-08-10 @ 22:51:40
URL: http://faaraah.blogg.se/
Postat av: Annalisa & Staffan

Sluta be om ursäkt. Du skriver och ritar jättebra

2009-08-14 @ 11:01:52
Postat av: Marie

Haha, visste inte att mormor och morfar läst, jag blev faktiskt jätteglad^^

2009-08-14 @ 22:20:24
URL: http://marohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0