Proppad med pannkaka



Jag har nu äntligen skrivit klart min packlista, känns jätteskönt. Har massor att köpa. Jag har även fyllt i min skadeanmälan den ska till Europeiska försäkringar. Skada? Fraktur över nyckelbenet står det på sjukintyget, skumt sätt att uttrycka det på, men visst varför inte.


"Jag känner mig som värsta tjejen nu. Det här är så äckligt!" Citerar mig själv då jag skulle plocka upp soppåsen ur botten på fel soptunna. Jag får skylla mig själv det var jag som slängde fel, men det ändrar inte på det faktum att jag inte var superglad åt att vända soptunnan upp och ner. Snacka om fingertoppar och riktigt snabba reflexer ^^.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken soptunna slängde du soppåsen i?

orutinerat...

2009-08-11 @ 23:02:36
Postat av: Marie

den andra gröna stod bredvid den vanliga gröna. såg mig inte så noga för

2009-08-12 @ 10:33:03
URL: http://marohn.blogg.se/
Postat av: malin

tack :)!

fast kan inte ta åt mig all ära, en kompis som gjort designen :)

2009-08-12 @ 20:07:13
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0