Stenhård, känslokall och lite skör

Aoch! Facebooks höjdpunkter. Det gjorde lite ont faktiskt. De e en historia jag inte kan lägga ut på Internet men den lilla smärtan förvånade mig och är det värsta jag känt om det här spektaklet hitills.

Sedan tog det ett tag att inse varför det står där och varför det står där nu och inte för flera veckor sen och den insikten gjorde mig glad igen.


Att publicera detta känns kanske lite luddigt men att gå in på detaljer, det är varken helt shysst eller klokt, men jag kan inte skryta över att jag är överdrivet begåvad på någon av dessa punkter.


Så spanien nästa. Är otroligt taggad, alla pengar, all tid och tankeverksamhet(oavsett effekt) och allt annat jag offrat känns bara bra än så länge. Men nyckelbenet, grrrr! Jaja, iaf känns bra att veta tid och datum. Ska mejla det till Hacienda dos olivos också.

Kindest regards Marie

och just det debitera betyder? Vadå? Det har något med pengar att göra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta den du, inte mig emot =D

du kan få fler om du vill, när jag hittat dom ;)

2009-08-10 @ 09:16:04
URL: http://faaraah.blogg.se/
Postat av: Marie

Yej, tack Farah!

2009-08-10 @ 12:19:11
Postat av: Annelie

Debitera betyder "ta betalt". När du handlar en tröja med ditt kontokort debiterar dem ditt konto med den summan tröjan kostade. Puss!

2009-08-10 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0