Bildkaos



Farah och jag lekte på Ringvägen idag.


Vi såg ett träd och vi bestämde oss för att ta oss till det trädet, kosta vad det kosta vill. Det var ganska enkelt men vi var tvungna att klättra en smula^^.


Vi ser samma färger


Jag köpte Godis! Stackars fastande Farah. Jag hade inte ätit någon lunch så jag köpte en macka, banan, kladdkaka och godis på kvantum. Ja, jag fick ont i magen, (jag har ingen självkontroll). Men Farah fastar, det är Ramadan. Men hon sa att det var okej. Först var jag ganska inne på att testa att fasta en månad, sedan kanske en vecka... en dag? Nej, fasta är inte för mig, som sagt ingen självkontroll.

Har dåligt lokalsinne också, men bara när jag ska till Ringvägen, Nynäshamns gator förvirrar mig.

Provade lite tolvcentimeters klackar för att det var kul. Inte något jag kommer att skaffa mig i framtiden.

 

Jag köpte ett par skor med vänskap av Farah, alltså alldeles gratis:P Betydligt mer komfortabel höjd.

 

 
Och jag tvingade henne att läsa ett sju sidor långt seriemanus (inga bilder, text text) det är på egen risk att vara min bästa vän. Men hon tog sig igenom det, på fastande mage också. Kom även med bra synpunkter, toppen!


Kommentarer
Postat av: Farah

Jag hade en toppendag!!!

Haha, så många skor som jag har så är det minsta jag kan göra att sälja ett par till dig gratis ;)

2009-09-01 @ 17:39:58
Postat av: Marie

Tack för dikten och att du tog dig tid å fixa bilderna, det var perfekt.

2009-09-01 @ 18:10:54
URL: http://marohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0