Vad saker kan förändras

Jag är mkt glad idag.^^. Imorgon ska jag åka till Linköping och hälsa på syster (och Kristofer också).


Så skrev jag imorse. Nu är det kväll.


Idag är min dator världens sämsta. Inget program svarar och allt är jättesegt.


Jag antar att den håller på med uppdateringar och skit, men jag kan inte lyssna på musik och jag kan inte komma till ro om jag inte lyssnar på musik.


Varit rastlös pågrund av det. Sprang en runda på kvällen det underlättade, så nu har jag träningsvärk och är superseg, ungefär som min dator.

Men jag känner att humöret återvänder nu när all säkerhetskopiering är avslutad och så. Nu kan jag luta mig tillbaka och uppskatta att jag har en dator som fungerar igen.

Det är de små sakerna som som påverkar en.

Gammal bild igen, från 9e januari.


Kommentarer
Postat av: Farah

Ha det så bra hos din syster =)

Hälsa henne!

2009-08-21 @ 17:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0