Välkommen till min nya blogg!

Här är den nu då, min blogg. Det första jag fick lära mig var: Skriv inte direkt i bloggen, det kan lätt försvinna. Haha, typiskt mig och min klantighet. Vad jag nu än skrev så var det säkert en fantastisk inledning på den här bloggen och ingenting jag kan brecka i första taget. 

       Men så äntligen en blogg, varför? Människor har hundra olika anledningar att de vill skriva blogg. Min främsta är min kommande spanienresa. Men som det ser ut nu blir den inte förrän i oktober. Med andra ord har jag gott om tid att fylla min blogg med annat trams som jag inte kommer ha tid med senare. Men just nu har jag massor av tid. på grund av ett visst nyckelben, (som råkade gå av), är jag fast hemma, inga studier, inget jobb. Jag hade kunnat tycka att det är ganska lyxigt och trevligt på sätt och vis, men pengar pengar pengar. Mina härliga varsamt sparade kronor går till vardagssaker hemma i Sverige. De skulle gå till Spanien ju. Så mitt största problem är att jag inte tjänar några pengar just nu.


       Men mitt bloggande innan resan kommer väl handla om mitt tråkiga vardagsliv med små ljusglimtar. Den som vill läsa om hästar, brutna nyckelben, misslyckad klickerträning, reseplanering m.m. är välkomna att läsa så mkt de vill. Jag hade gärna skrivit mkt längre om vad som kan komma i bloggen men jag måste ju ha några överraskningar på lager. Så mitt liv, varsågoda!


Kommentarer
Postat av: Farah

Jag kommer defenitivt läsa det! =D

2009-08-05 @ 18:13:19
URL: http://faaraah.blogg.se/
Postat av: Marie

självklart jag är flitig läsare till din blogg med

2009-08-10 @ 12:17:04
Postat av: anonym xD

Hur gammal är du?



Jättebra blogg! =D

2011-06-12 @ 08:10:38
Postat av: Marie

Tack, det är kul att höra. Fyllde 21 iår :)

2011-06-13 @ 12:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0