Aj aj

Jag skulle öppna en konservburk idag under siestan, jag klantade mig och skar upp fingret. Det blöder och blöder. Det var vid kl. 14 och nu är klockan 22.35 och det blöder fortfarande. Lite läskigt.


Annars är allt ändå bra, har utvecklats positivt i min sits. Så jag har fått bättre hållning. Det är jag glad över. Red på Faruco idag, en av de mindre hästarna, alldeles lagom stor.

Hade Enredoso i round pen, det var kul för jag behöver inte göra så mkt för att han ska lyssna. Så det blir roligt för Figaro när jag kommer.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det kanske måste sys?

Klantskalle :P

2009-10-08 @ 09:10:35
Postat av: Ehliiiin - ElinStenberg

Svara gärna på dagensfråga! :D

2009-10-08 @ 15:56:20
URL: http://ehliiiin.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, nejdå, det var för litet för att sys men det blödde bara mkt.

2009-10-09 @ 22:50:32
URL: http://marohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0