Idag

Jag har gjort framsteg på hästryggen, SarahJane sa att fortsätter jag så är det toppenbra. Har ändrat min hållning avsevärt.

 

Börjar hinna med nu också. Hinner göra det jag ska. Det är jätteskönt.

 

Så fingret är bättre nu och har slutat blöda.

 

Ibland får jag lite hemlängtan om jag gör misstag, men de blir färre.


Lilla smala Zolsi som jag borstat n del nu. Är typ ett och ett halvt år.
Lilla smala Zolsi som jag borstat en del nu. Är typ ett och ett halvt år. Väldigt väluppfostrad.

Alla undrar om jag trivs, tycker att jag inte skriver tillräckligt. Jag tänker stanna till maj, alltså jag trivs. :)


Kommentarer
Postat av: Malou

2009-10-10 @ 17:33:38
Postat av: Malou

Zolsi var jätte fin tycker jag.

2009-10-10 @ 17:40:26
Postat av: Art By Tina

Vacker häst! Skönt att höra att du trivs så att du stannar! Åker du hem över jul elleer firar du jul där också?

2009-10-13 @ 20:36:19
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0