Två veckor

Idag fick jag inte "skäll" utan gjorde allting som jag skulle, Det har alltid varit några smådetaljer varje dag som varit fel. Senast var det en borste som inte fick användas på benen, innan dess var det höt som skulle läggas på cementen och inte på bädden. Sådana små detaljer som jag inte lärt mig än. Men idag fick jag inget påpekande om något, och jag fick ett bra jobbat istället. Yes!

Men påpekanden behöver oftast bara komma en gång, de är logiska jag har bara inte tänkt på dem:P

Har massa bilder. 159 stycken. Vill inte ladda upp dem idag, men de kommer. De kommer.

Det är massa gäster här som ska rida så det är fullt upp. Men nu på kvällen åt jag middag med alla, grillat med feststämning. Det var trevligt. Finns två babbliga amerikanskor (inte lite babbliga, värre än mig) och en barnfamilj. Amerikanskorna åker hem imorgon.

Det är trevligt med gästerna, för de som varit här hittills har varit trevliga. Så vill du rida i Spanien är du välkommen hit. Du blir som en finsk gäst Carita sa: behandlad som en prinsessa.

Inte behöver du rida heller.

Vill du köpa en spansk häst ska kan jag be SarahJane att kontakta dig hon säljer spanska hästar i vilken färg som helst till vilket pris som helst. Med andra ord hon har massor med kontakter.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tar du med dig en spansk häst hem sen då? ;)

Haha nej usch fy på mig, jag ska inte sätta massa såna griller i huvudet på dig!

2009-10-15 @ 08:43:53
Postat av: Art By Tina

Alltid trevligt att få "bra jobbat" kommentarer. Det gör jobbet lite roligare och vardagen lite trevligare=)

2009-10-15 @ 16:54:54
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Bögen från Dalarna

Men man lär sig av allt, så all negativ kritik får man se som något positivt. :D



Och när vi åker till Thailand är vi borta i tre veckor, längtar galet mycket. :)

2009-10-16 @ 23:21:37
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0