Aj aj

Figaro fick in en rejäl träff rakt i pannan på mig. Hjärnskakning? Mådde lite illa och blev snurrig med mera.

Red en stund men det blev inte bra förrän i slutet och koncentrationen var väck.

Men mamma filmade. Det är lite tråkigt han gick så mkt mkt bättre sist jag red honom. Det har gått flera timmar och jag är fortfarande yr i huvudet så jag borde nog inte ha ridit alls.




My mother is holding the camera talking:P

But well, as you can se he is not completely on the bit. I had just shorten the reins more and he found it pretty troublesome to work and my concentration was of due to a hit in the head(my head).

I didn't bother to fix the vid since it all becomes green when I try, but I would have cut it in the end because we make a little mistake there.


Hellre över än bakom tyckte jag. För bakom vet jag att han kan gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0