Amigo-vän

Amigo vill gå ut i hagen. Släpp ut mig nån gång!!
Amigo vill gå ut i hagen. Släpp ut mig nån gång!!

Pinoccio vilar lite

Pinoccio vilar lite



Det var bara Ronija som orkade släpa sig igenom hela hagen för att hälsa.
Medans de andra stod allra längst bort.


Figaro hade stenkoll på mig. Han började gå för möta mig, och tacken han får är att jag tar Amigo istället. Stackars Figaro. Tror inte att han tog det alltför hårt (tyvärr).




Hade en bra dag i stallet men ska inte tråka ut er med fler detaljer.

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja, det skulle jag kunna testa att göra. Några speciella färger och så?. Speciella texter?.

2009-09-04 @ 20:43:44
URL: http://mmooag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0