Framhävd fortsättning

Kan fortfarande inte förstå att jag fick sådana positiva kommentarer. Jag lade upp min serie Wolfina, (se kategorier).

Bara tre timmar senare fick jag ett meddelande från ett mangaproffs, han är ansvarig för teckna.ning där jag lade upp serien. Det är en community ungefär som facebook fast för folk som tecknar.

Han skrev att han sett den och blivit imponerad, (haha nu är jag mallig). Han skrev att han tyckte att den var bra berättad, med varierad sidlayout, fin rasterteknik och flera underbara rutor. Kul eller hur?

Sedan skrev han att han skickat ett utskick till Teckna manga-gruppen och att han la upp den på den sidan jag skrev om i inlägget framhävd. Han skrev också att han förstår om jag vill teckna manga som yrkesval och att jag absolut ska jobba vidare med det i sikte. Sedan skrev han lycka till i fortsättningen.

Så vad tycker ni snäll människa eller hur?

I vilket fall kolla här:

En bild på de populäraste bilderna av 12,600

10 av dem är mina:P


 

Kommentarer
Postat av: ᴊϵƞƞʏ

Jag visste inte att du var så duktig på att rita! :D Jättemånga coola teckningar juh!!

2009-09-25 @ 21:36:50
Postat av: Marie

Tack Jenny visste inte att du hade kollat:P

2009-09-25 @ 22:36:57
URL: http://marohn.blogg.se/
Postat av: Lollo (Du vet, från skolan och så xD)

Dear god... Det var år sedan jag var inne på Teckna.ning! Måste logga in där någon gång :P



Du ritar så sjukt bra! Jag blir avis xD

2009-09-26 @ 12:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0