Gissa vad, stall. Och mamma köpte glass!!!

Har inte funnits laktosfri vanlijglass på ICA på jättelänge! Mums!

Jag sydde klart kepsen som jag har sytt om. Ja... Det gjorde jag i af idag.

Det gick inte toppenbra, men jag kan nu stoppa genom hästsvansen där, det var poängen, fast hålet blev lite väl stort. Kan inte vara bra på allt. Hehe.


Massa kartonger i mitt rum.


Idag red jag Amigo och sedan Figaro. Min gamla ridlärare Matilda var i stallet idag. Jag fick träffa hennes lilla bebis, så söööt. Jag ska rida en lektion på fredag för henne på Amigo. Hehe, har inte ridit lektion sen jag slutade på ridskolan innan sommarn. Och jag har inte ridit för Matilda på 9 månader.

Det är lite tråkigt att det inte blir på Figaro, det var han jag brukade rida privatlektion på för henne förut. Vi har utvecklats så enormt mkt. Han var underbar idag. Det är som att sitta på en förlängning av sig själv. Jag ger honom en signal och han gör det genast, inga betänkligheter, och han gör det villigt och glatt. Han tar för sig, bär sig själv och tar i. HÄÄRLIGT! Det är inte längre någon tvekan, jag är ranghög han är ranglåg. Jag älskar den hästen!

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Haha nej (: har inte hunnit provfota med det, men tänkte ta med det imorgon när jag ska till stan!

2009-09-23 @ 22:16:18
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Mer tecknignar istället:D

Ok. .Haha jag gjorde jämt alla uppgifter på bilden + fler. . . Mm det var tider.

2009-09-24 @ 00:00:13
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: Erica,

låter kul =)



svar: haha jag hoppas du förstod att jag skojade? ^^

2009-09-24 @ 13:08:18
URL: http://donotpanic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0