Jag är så glad för jag är nöjd

Jag har funderat på vilket som är det värsta ögonblicket i mitt liv och inte kommit på något.

 

Sedan har jag funderat på om det är någon händelse jag vill ändra på eller få ogjort eller om det är något beslut jag ångrar att jag fattade.

 

Det är det inte.

 

Inte för att det aldrig hänt, dåliga, pinsamma och jobbiga saker i mitt liv. Utan för att även dåliga erfarenheter är bra erfarenheter. Och bara senast då jag bröt nyckelbenet och blev tvungen att stanna i Sverige längre än jag hoppats på. Det har varit bra erfarenheter. Det har lett till bra saker.

 

Livet är bra och dåligt men utan det dåliga skulle man inte veta när något är bra. Om något borde jag uppleva mer dåliga saker så att jag lär mig att uppskatta lycka mer än vad jag gör nu.

 

För jag är lycklig.

 

eller nöjd:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0