Ljudböcker? Bra eller dåliga, vad tycker du?

Jag älskar att läsa bra böcker. Men jag kan inte ta mig igenom böcker beordrade av lärare (om de inte är bra) eller ljudböcker.

Varför inte ljudböcker?
Jag vet inte, jag vet bara att jag har påbörjat men aldrig avslutat en ljudbok.

Det kan bero på att jag kan läsa ut en bok såpass mkt snabbare. Läste exempelvis ut fjärde twilight boken dagen efter att vi köpt den. Me love those books!

Ljudböcker är mera till för de som inte älskar att läsa eller som läser långsamt.

Varför jag tog upp det här ämnet? det ligger en halvgenomgången ljudbok på mitt skrivbord och jag vill inte lyssna klart på den heller. Det enda ljudet min dator ska ge ifrån sig är musik. Sweet sweet music!





Lite mer verklighetstrogna bilder än det vanliga:




   

   

   


Kommentarer
Postat av: Mia ❤

Vad fint du tecknar :) Älskar manga!

2009-09-04 @ 09:31:50
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: Farah

Fan vad du är bra på att rita :D:D:D

2009-09-04 @ 17:08:36
Postat av: Marie

Farah! Jag rodnar! Tack gumman

2009-09-04 @ 19:13:36
URL: http://marohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0