Östhammar

"Skriv inte när du åker bort skriv när du komit hem igen." citerar min pappa.

Igår åkte jag och min familj till Östhammar, min morfar fyllde 70 år, så många i släkten kom, kusiner, kusinbarn, moster, morbror allt som allt 24 personer, tror jag, jag räknade inte.  Men det var trevligt i alla fall.

Födelsedagsbarnet eller snarare jubillarien(hur det nu stavas) som mormor kallade det: Morfar 70år.
"Vem vill ha ägg?"



Släkten på stadsvandring. "Barnvagnskaravan?" nä kanske inte.





Tyvärr suddig bild på den nyblivna lilla familjen.



Yngsta medlemmen i släkten

 

Charmigaste av alla



Jämnåriga kussen



2 av 3 hundar som deltog i festligheterna, nja i alla fall nästan. 



Mormors skapelse. Ja, det är riktiga äpplen.



Lillebror och pappa (som retas)



Sammanfattnigsvis trevlig kväll och morgon.


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Usch. ja, men tack så mkt!

2009-09-06 @ 17:33:05
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Farah

Gud vad glad man blir av dom här bilderna =)

Jag gillade din mormors äppelljushållare ;)

2009-09-06 @ 21:09:31
Postat av: Marie

Ja, jag med men det tog jättelång tid innan jag insåg att det var riktiga äpplen.

2009-09-07 @ 21:45:45
URL: http://marohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0