Stockholm shopping

Stockholm med Cathrine. Cathrine! Har kommit hem från England Cathrine är hemma från England lalalalalalala!

Vi spontan tittade på bio och såg Sommaren med Göran. Underbar film, den var rolig. Såg Bruno för ett tag sedan men det var ingen höjdarfilm.



Underbar film^^ Han är så underbart klumpig och klantig. Eller med andra ord lite korkad.

Gick till en stor skoaffär i sergelgången nära gallerian. Jag har aldrig varit där förut. Massor av skor. Billiga så vill du ha massor av skor ska du åka dit. Affären hette Deichman. "Sergelgången 3. Märkesvaror till låga priser. Europas största skokedja"



Hade bland annat köpt de här om jag haft pengar:



Inhandlat:

jeans på HM, har aldrig köpt HMjeans förut men de satt bra och var rea på. 300 kr.
Fick en 20% rabatt lapp i dörren som jag tyckte att jag var tvungen att utnyttja så jag köpte två varor till. Shower, schampoo conditioner, tre i ett, sparar plats i resväskan
och strumpor. Man kan aldrig få nog med strumpor.
På Åhlens köpte jag:
Den rosa pennliknande grejen, det är en handsprej mot bakterier. Tänkte ha det då jag reser.
En av småburkarna är en minihårspray, och de genomskinliga är för vätskor bland annat shower and shampoo som ska med på resan.



Köpte födelsedagspresent till syster men mer kan jag ju inte säga eftersom hon kanske läser det här. 

Och jag var duktig och växlade pengar (så att de blev en annan valuta).

Söta Cathrine

 

 Duvor med orange ögon, har aldrig lagt märke till att de har det förut, det är lite läskigt ju.




Glöm inte att gratta Hannah på http://hannahstrauss.blogg.se/ hon fyller nämligen år idag.

Jag sitter kvar vid tvn. Det som rullar nu är Pirates of the Caribbean, som går på kanal 9.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Attans! Jag borde sagt att jag aldrig läser bloggen... Då hade jag fått veta:D



Men inte tusan trodde jag att jag skulle få något i år, du är ju verkligen inte hemma när jag fyller :S



Ska jag få min födelsedagspresent när du kommer hem från Spanien? !!

2009-09-07 @ 21:53:35
Postat av: Marie

Nä, du får den när du kommer och hälsar på, mamma och pappa är brevduvor. Du kommer att tycka om den, helt klart. Just nu tycker jag att det är den bästa presenten jag någonsin köpt åt dig, (och dyr var den också) hehe.

2009-09-07 @ 22:01:46
URL: http://marohn.blogg.se/
Postat av: Moa

Hihi. ok. Jag är ganska mycket nybörjare;) Men det går nog att fixa det som du skrev. Men tyvärr så gör jag inte gratis längre. Var så många som ville ha. Så det var lite omöjligt. Men det kostar bara 40 kr. Och just nu är min dator trasig och 2 är på kö. En bara header förstås. Men om du är intresserad ändå så gör jag gärna din design. Skulle vara kul;)

2009-09-07 @ 22:37:39
URL: http://mmooag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ok, gör så;)

2009-09-07 @ 22:57:39
URL: http://mmooag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0