Tra lal a laaa! Figaro porträtt!

Jag orkade inte skriva igår. Trött.

Mamma har slängt ned massa kartonger åt mig nu. För att jag ska kunna plocka undan i mitt rum, ta bort saker som dammar, det ska ju inte användas på 8 månader. Härligt, storstädning och rensning.

Igår i alla fall.

Jag åkte till stallet på morgonen, lekte Parelli med Figaro, han var superuppmärksam. Tyckte att det var roligt tror jag. Han är så underbart tillgiven nuförtiden. Det är svårt att beskriva men han tittar alltid på mig. Har stenkoll. Helt underbart. Och han följer mig, han lyssnar på mig och han vill vara med mig, jag kommer dö av saknad i Spanien.

Mitt försök till porträtt: (Har målat Alex, Miracolo och Dandy på liknande sätt tidigare, de är tidigare sköt/medryttarhästar, fast aldrig på datorn. Målar i vanliga fall inte på datorn.)

Bilden är avmålad från ett fotografi

Farah hade tid för mig igår:P. Vi lagade bland annat mat. Ganska mkt improvisation men det blev supergott.

Kollade på Idol. Det var sista chansen och bara en av två superduktiga skulle gå vidare. Jag blev minst sagt glad när båda fick gå vidare. Jag har lätt för att bli glad.

Red Amigo, han var bra, galoppen gick toppen så vi prövade lite förvänd galoppp, det gick inte toppen men man måste börja någonstans.



Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: TACK :D

2009-09-19 @ 13:06:14
URL: http://haidis.se/
Postat av: Anonym

Den är UNDERBART fin!!!

2009-09-19 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0