Wolfina del 10


Kommentarer
Postat av: Farah

Du? skulle inte vi träffas idag?

kom på det efter 2,5 h "powernap" efter skolan :S

Var tog "vi måste lära oss att höra av oss oftare" vägen?

2009-09-07 @ 21:06:34
Postat av: Marie

Oj då! Skit också. Måste erkänna att jag "glömde" dig för att Cathen kom hem från grönbetet i England.

Vi sa ju måndagar efter skolan så. Vi ses på måndag då:P

2009-09-07 @ 21:42:07
URL: http://marohn.blogg.se/
Postat av: Farah

jag har filosofi prov på tisdagen så jag vet inte riktigt om det är bra dag då... men, jag ringer dig i helgen så kan vi bestämma dag o tid =)

2009-09-08 @ 17:39:24
Postat av: Marie

Farah: Men, men vadå jag kan väl förhöra dig en smula och så. Jag har ju läst kursen. Jag vet vad jag pratar om:P Och vi behöver inte hänga så länge bara vi träffas jag åker ju lixom ganska snart vet du:/. = Plugga i helgen så att vi kan träffas på måndagen!

2009-09-08 @ 20:06:24
URL: http://marohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0