Facebook min mamma

Spam eller vad man nu ska kalla att det är, men dock så sött!

4 år: mamma kan allt!

8 år: mamma kan mycket!

12 år: mamma kan faktiskt inte allt!

14 år: mamma fattar ingenting!

16 år: mamma är hopplös...!

18 år: Hon där? Hon har gått ut på datum..!

25 år: mamma kanske vet lite om detta..!

35 år: Innan vi bestämmer oss, frågar vi mamma.!

45 år: undra......vad mamma tycker om detta!

75 år: Jag önskar att... jag kunde fråga mamma om detta.

Kopiera detta om du har världens bästa mamma♥

Jag kopierade det, för jag älskar min mamma, dock känner jag inte för att spamma facebook med det:)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hmm, med skräckblandad förtjusning ser jag fram emot den 16. Jag ska ju tentaplugga hela den veckan så du får EJ störa! :)

2010-08-12 @ 10:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0