Det är en smittsam sjukdom

Kärlek och....
-
HÄSTAR!
-
-
Haha, är helt fast nu. Vill rida!!! Har just sökt medryttarhäst i Linköping, får väl se om någon vettig hästägare nappar på't. Jag tänkte ju att jag skulle börja träna igen, så vad är roligare än ridning?
-
Har ont i hela kroppen, red utan vantar i -6 grader och mina händer var varma, med andra ord det ser ut som att jag sitter stilla men hela kroppen arbetar för att röra sig i takt med hästen. Så klart i helvete att jag får träningsvärk. Stackars Figaro :)
-
Lägger upp lite bilder på raringen, han var förvånansvärt lättarbetad för att inte blivit ordentligt riden på två år :D. Och ja bilderna är jättemörka.
Det finns en fjording dold i allt mörker :P

Kommentarer
Postat av: Pirita (a)

Hej<3 undrar om ja får andvända dina bilder på figaro på stallet.se, har en fjorduppfödning där o behöver lite bilder och jag har ingen möjlighet att ta bilder på fjordingar :(.. Hade velat fråga dethä via mail, men ja har jue inte den så ja får nöja mig med dehä :3.



Tacksam för svar, kram (:

2010-12-31 @ 13:17:37
Postat av: Marie

Skrev ett mejl till dig Pirita, hoppas det gick fram :)

2010-12-31 @ 13:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0