Hoppla

Måste erkänna att jag åtminstone funderat på att göra lite matte. Längre än funderingar har jag inte kommit än.
-
I vilket fall massa tid då jag är tillbaka i Linköping :D
-
-
Så skumt å vara tillbaka hemma och gå tillbaka i gamla rutiner. Till handen till sthlm shopping hit och dit. Träffa kompisar.
-
Det blev en stor grej för mig att åka till solbacken och träffa pållarna som jag inte visste att jag saknat :P Så hemskt jobbigt för nu längtar jag dit igen. Kommer åka dit imorgon vet inte exakt vad jag ska göra men jag vill rida figaro och jag vill rida amigo jag vill rida dressyr och jag vill rida ut barbacka och jag vill göra det ena och det andra....
-
Men, jag har inte ork att rida ordentligt i mer än 10-20 minuter skulle jag gissa. Så definitivt inte två hästar och definitivt inte dressyr. Suck, vrf ska muskler försvinna för. Är ju jättenyfiken på att få trimma figaro lite nu. Men vet inte om jag fysiskt orkar med det.
-
Lär väl se det imorgon. Stackars figaro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0