Kära tomten :)

Jag skulle så gärna vilja ha det här på julafton

Datarn håller på att bryta ihop, så jag skulle vilja ha en ny. Varken sladd eller batteri fungerar som de ska.

En hårddisk, lika söt och blank en som Caroline har. Bra att säkerhetskopiera till innan datorn bryter ihop.

En ny mobil! Av den konstiga anledningen att det finns så många coola nya modeller:)

Annars duger ett minneskort till mobilen jag redan har bra.

och du tomten

alla donationer välkomnas varmt :)

Så tomten, tänk nu på mig och alla de andra underbart supersnälla små barnen ;)


Tänk vad enkelt det skulle vara om tomten fanns.

Kommer bli till att spara och vid kris ta ett mammapappalån.

Men mitt nästa mission är att hitta den perfekta vintermössan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0