Linjär algebra tenta snart

Har pluggat så grymt mkt matte de senaste dagarna att jag börjar förstå mer och mer. Och gissa vad? Då börjar det till och med bli roligt att traggla och traggla och traggla. Att jag klarar tentan är jag dock inte överdrivet säker på men att jag klarar några uppgifter räknar jag med!! Yej! Men den är imorgon och det är bara att köra järnet idag och sen hoppas på det bästa.

Och inga jävla blackouter please!!!
Det enda som är lite illa med allt mattepluggande är att jag har struntat ganska hårt i miljötekninken som jag har tenta i på lördag. Känns faktiskt ganska illa. Istället för att faila en tenta kanske jag failar två :P Den som lever får se och jag har hört talats om en liten grej som kallas omtenta så ;)
Och just det, den enda anledningen till att det är roligt att plugga matte är för att jag underbar vän vid namn Caroline som hjälpt mig apmkt utan henne då hade allt fortfarande varit ett becksvart mörker <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0