Linjära algebran!!

Asså nu är det dags att tagga ner efter tentan och sätta sig med miljötekniken men kan inte lugna ner mig jag vill veta hur det gick!!
Ja, jag vet ha tålamod ha tålamod, men jag vill ju veta om jag ska jubla eller inte!!!

För det kändes väldigt bra, väldigt bra betyder för mig att jag nog har fått godkänt, alltså betyder väldigt bra för mig att man lyckas få en 3a. Andra satsar väl på 5or och sånt, jag satsar på att behålla CSN jag :)
Tentans utformning kunde inte varit så mkt bättre för mig, den hade uppgifter som jag kunde lösa :)
bra!!
Men man vet inte än. Än kan det gå åt helvete :)
Men jag är nöjd, för i lördags så ville jag bara be linjära algebran att dra åt helvete och jag tänkte inte räkna matte en enda sekund till och nu tror jag faktiskt att jag klarat tentan. Så går det när man bestämmer sig för något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0