Slappa... eller?

Jullov nu då.... Det är väl skoj antar jag, fast alla åker ju hem ;P
I vilket fall så har det funnits några underbara människor kvar i Linkan som man kunnat hänga med :D
-
Till och med gjort lite vettigt å pluggat grunken både igår å ida. Jag och André ladda upp med tacos (gott) först å sen plugga vi en stund. Passade såklart även Molly vilket jag har gjort mkt och kommer att göra mkt den närmaste tiden. Syrran har tur som har mig. Hon har dock skrutit om vilken dyr julklapp hon har köpt till mig så hon är väl förlåten.
På tal om presenter så köpte jag en till lillebror. Missade ju hans födelsedag så han får den lite i efterskott. Eller mkt i efterskott. Men jag tycker att det är svårt å veta vad en sextonårig kille vill ha/behöver. Men jag kom på det och är väldigt nöjd nu. (Och lite hehe)
-
Köpte även presentpapper och snöre och insåg när jag kommit hem att jag inte äger någon tejp. Ups.... Handla det imorgon. Typ när Annelie hämtat Molly som ska hit kl 8 på morgonen. Inte direkt så att jag hinner gå å handla innan dess, eller har lust till det.
Har så mkt jag måste göra nu innan jul, man hinner bara basic när man tentapluggar. Så tvätta, återvinna och packa måste göras imorgon.
och PS min burköppnare fungerar, tror jag iaf. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0