Usch .......

...........nu är det dags för nästa tenta

Näääääää gillar inte detta. Ska komma ihåg det här till nästa tenta p för då får jag helt enkelt planera bättre om det är så att jag har två svåra tentor tätt inpå varandra. Ångrar inte en minut jag spenderat på matten behövde all tiden, men börjat tidigare. Då hade jag förstått ALLT toppenbra. Så, till nästa gång. JAG SKA BÖRJA TENTAPLUGGA TIDIGARE!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Nytt nyårslöfte)

Jag har en inställning till nyårslöften som är ungefär såhär, du kommer på dem, du tänker på dem ett tag, du glömmer dem.
Idag passade jag Molly åt Annelie och Kristofer. De ville inte lämna henne ensam hemma eftersom hon just blivit kastrerad. Jag fick panik när Annelie bad mig, som alltid när Annelie ber mig om något överhuvudtaget. Får mitt psykbryt. MEN, Annelie vet det. Så hon behöver bara ha lite tålamod så får hon som hon vill :) Och grejen är oftast är det ju inte något större problem för mig egentligen det är bara en svart fläck i min personlighet, det här med psykbryt. (Vilket betyder att jag får panik blir arg och bedyrar för världen att jag är så stressad och inte hinner med något som inte är planerat i förväg och bla bla bla det har alltså ingenting med Molly att göra).
Men jag tycker att min syster känner mig väldigt bra på gott och ont och ibland svider en del kommentarer ganska rejält (dock har hon en förmåga att slå huvudet på spiken vare sig jag gillar det eller inte). Men det var en sak hon sa idag som inspirerade mig till att överhuvudtaget skriva det här inlägget. Jag: Jag är så trött på hästar, jag tänker inte hålla på med dem förrän mina ungar skaffar hästar! Annelie: Allting är alltid så svart och vitt med dig, du antingen älskar något eller så hatar du det. Det är alltid antingen eller.

Hmm.....  vissa grejer inte allt. Men många saker. Mamma säger att jag redan som liten tydligt visade mitt hat mot dem jag inte ville umgås med, gav svarta blicken och när jag bestämt mig för att någon var dum, ja då låg de risigt till hos mig för all framtid. Haha, ja, en del saker växer man väl förhoppningsvis ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0