Bloggflyt

"kom i mål" för en kvart sen och eftersvettas fortfarande, efter min DUSCH!!! Jag rekommenderar inte att springa tre dagar på rad eller i 26 graders värme, så sjuuukt kvavt!!! Går inte ens att vara, även om man inte anstränger sig. 

Helt galen med bloggningen nu fan.

I vilket fall rensade i garageförrådet idag, hittade massa gamla grejer att slänga och ge bort.

Åkte sedan med Lillebroren och hans kompis Andreas till Rangsta och bada, fick pröva min nya bikini, är nöjd. Vågigt och varmt. Lyckades sedan få med mig Andreas ut på joggingtur, han sprang sedan ifrån mig. men det kan jag leva med. 

Anledningen till att jag bloggar så mkt är att jag är sjukt rastlös, lär sova bättre om jag tröttar ut mig. Är stressad också... Robert kom hem, du ger mig ordning på tillvaron sen du åkte har jag bara stressat upp mig över allt!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är nu du ska lära dig att ta vara på egentiden och lära dig att hitta lugnet själv :) Sen vet du ju att det bara är o ringa om du vill det!

2010-07-22 @ 20:50:13
URL: http://eunes.blogg.se/
Postat av: Robert

~32 timmar sen är jag vid din sida igen! :)

2010-07-23 @ 14:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0