Nu känner jag mig löjlig....

.... men kunde inte låta bli att smått irritera mig på bilderna på Jennifer Aniston och hennes nya parfym Lovalie. Okej, don't get me wrong, jag gillar henne jättemkt. Men det som stod i undertexten var något i stil med, Aniston näckar och visar upp en vältränad kropp trots sina 41 år. Okej, nr  ett jag vet att hon har en snygg kropp, eller jag antar att hon har en så jag är inte så korkad som jag låter, men nr 2 som alla andra bilder är dessa också superretuscherade. Varför ska det vara så'? Är den kvinnliga kroppen inte vacker nog? Varför måste alla se ut som barbie? Åh, tappar tråden, hade inte en vacker kvinna som jennifer aniston, m. fl. kunnat stå för oretuscherade bilder, hur hemskt kan det se ut? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0