Christina Milian- dryga jag

Okej, funderade allvarligt på att inte lägga upp det här inlägget för att bilden inte är särskilt snygg och för att jag låter dryg. Men om du har klagomål kan du ju alltid kommentera.

Löjligt lätt att rita av saker och ting. Denna tog 23 minuter att göra.




Jag är medveten om att den inte är jättelik, är sne och så. (med andra ord det finns (stort) rum för förbättringar).

Men fortfarande tog ju inte lång tid å göra.

Min poäng är: Så irriterande att folk lägger upp fantastiska bilder och så har de ritat av dem!!!!!! Var är sporten vem kan inte rita av bilder!

Jag vet att ja låter asdryg och arg :) men bara en känsla jag fick. Och jag tänker inte på någon speciell då jag skriver.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hennes öron ser ut som dr Spock's i star trek

2010-11-14 @ 21:39:20
Postat av: Marie

Haha, riktigt sååå illa är det ju inte :) fast nästan

2010-11-15 @ 11:02:52
URL: http://marohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0