Dags å ladda inför helgen


Imorgon förmiddag förstörs dagen av en minitenta mellan 10-12 i den eminenta kursen programmering och problemlösning.

Med andra ord ska jag strax plugga lite till på det.

Resten av dagen ska ägnas åt allehanda små sysslor såsom tvätt, matlagning och kanske lite vila. Men framför allt STÄDNING! Det är nämligen så att mormor och morfar kommer och hälsar på! De vill säkert ta sig en titt på hur jag bor (vill de inte det så helt ok för mig).

Sen då? Sen blir det middag kl 19 och beroende på hur länge den sträcker sig eventuellt fest efteråt med tjejerna för att fira en avklarad tenta(förhoppningsvis). Men tveksamt om det hinns med. Men jag kommer oavsett få mig en trevlig kväll. :)

Söndagen ska däremot ägnas åt vila och uppladdning inför en natts köande. Luciakraballen mina vänner ;)

Så, funderar på om detta var något av intresse för någon men men...
 
Ha en bra fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0