topp

Ibland måste man få vara galen
 tokig egoistiskt
 knäpp
a pain in the ass
jobbig
hård
kall
awesome
koncentrerad
flummig

man måste få ha perioder i sitt liv då man inte är i närheten av att vara perfekt då ens handlingar inte är i närheten av det som förväntas av en. Då man känner att, det här är egentligen inte jag, men kör på.

Det är klart att det är förvirrat om man ska förklara saker man inte ens själv förstår sig på.

Det är klart att det blir konstigt, galet då man försöker förklara/försköna sin egen galenskap.

Uppenbart för mig,
uppenbart för dig?

Att vara a pain in thre ass är vardagsmat

Vi är alla skådespelare i denna teater som kallas livet.

Om du inte förstår? Tacka då din lyckliga stjärna att du inte är lika galen som jag.

Kommentarer
Postat av: Farah

Jag förstår för jag är ingen lycklig stjärna :)

2010-11-15 @ 19:38:42
URL: http://faaraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0