1.4 Trött på ada trött på sprit

Det finns faktiskt ingen anledning att plugga mer när man är helt och hållet less på det, hur mkt kan man lära sig då???

Som tur är har jag en engagerad fader som fick mig att plugga extra hårt i en timme och mer tror jag:)

Men med väldigt mkt tur så går det nog bra.

En annan idé jag har idag är att jag ska bli nykterist igen. Va? Varför då? Det kommer inte hålla. Ofta!... Jag vet inte vilka de tre senaste ggr jag drack var, därav mitt beslut. En gång var igår gången innan var förra lördagen och gången innan dess är den jag inte minns när den var. Alltså, har jag beslutat.

NYKTER I EN MÅNAD!!!!

Wohoo, vilken bedrift tänker nu många. Men man måste ju börja någonstans. Jag har inget problem med alkohol, är fortfarande lättpåverkad och dricker bara på fest, blir inte bakis och så vidare. Men innan man vet ordet av så har man trillat dit.

I vilket fall så pratar jag alldeles för mkt på fyllan och borde ha förbud att ha telefonen i närheten. Och jag ogillar verkligen att man skyller dumma saker på alkohol. Jag vill inte göra massa misstag på fyllan. Så nyktert för mig. Och massa fester!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0