4.2 Utan att låta kliché

"Jag tror att den så kallade singeltrenden är en stor bluff. Man säger att man själv valt att vara singel för att slippa säga hur gärna man faktiskt skulle vilja leva tillsammans med någon. Att låta desperat är en dödsynd. Att säga att man är en fri och glad singel är tufft."

http://www.lindaskugge.se/cldoc/432.htm


Jag tror inte att man behöver en fast partner förrän man är redo att skaffa barn. Jag vill inte ha barn förrän om tidigast 7 år. Så jag borde satsa på att njuta fullt ut av singellivet på alla nedanstående punkter de närmaste 7 åren :-D

Dessutom betyder inte det att man blir utan kärlek, kärleken kommer när man minst anar den och ju mindre man vill ha den jäveln desto fortare och hårdare kommer den.

Men 20 bast och singel, mm, jag tror livet är härligt ändå, ^^!

Fast blir jag kär igen så... ja ni vet hur det är :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0