Tadaa!

Jag känner mig lite korkad som skjuter upp allting till sista stund och tar på mig ansvar som jag inte klarar av att utföra. Det bygger lixom upp sig i längden och i slutändan får man massor att ta tag i. Jag har iaf gjort det lättaste, studentval inför VT och alla tentaanmälningar som går att göra just nu. Annars är det så enormt mkt som behöver göras i skolan så jag tror att jag behöver göra en lista och en pluggplanering.

Och då måste jag ta mig tid till det och jag flyttar den här helgen. Jag har en egen lägenhet på 25 och den är helt underbar. Så fin!! Jätteglad, lugn och ro till pluggandet och samtidigt jättenära till skolan och kompisarna. Jag älskar den! Får se vad jag tycker när jag måste börja städa och laga mat själv. Ensam är inte alltid bra så jag tror att jag får lära mig vilka andra som bor i Ryd.

I vilket fall lite om mig, ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: annelie

You'll alwats have me! Jag är skitdålig på att laga mat, så desto fler av de planerade middagsdaterna desto bättre ;D

2010-10-04 @ 15:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0