Tanka lite kanske


lite suddig men ändå en bra bild tycker jag.

Hur bra är det att tänka vad är det värsta som kan hända?
Det är mkt illa som kan hända då istället för att köra på säkra kort hela tiden.
Skulle livet vara tråkigare då kanske?
--------------------------------------------------
Jag kan inte leva med mig själv om jag inte följer mina knäppa impulser.
Jag vill göra sådär, ja men då gör jag det.
Efteråt Marie, vännen, det där kanske var lite dumt.
 Oj, okej, men då ångrar jag hur jag gjorde det.
Men inte att jag gjorde det.
-------------------------------------------
makes sense? Nä, men det gör inget.
------------------------------------------
Vad kan jag göra? Ingenting.
Vad ska jag göra? Fly.
Vad vill jag göra? Kämpa till sista blodsdroppen.
------------------------------------------
Ge upp, men vadå ge upp, ge upp,
lägga på hyllan, strunta i, det går inte.
Har man hoppat måste man landa också.

----------------------------------------

Jag ser dig, tror du inte att jag ser dig,

när du är en ljuspunkt i min tillvaro,

tror du inte att jag ser dig,

jag ser mer än du tror

mer än jag vill

mer än du förtjänar

by Marie

------------------------------------------

Jag förstår mig själv minsta av alla
när kommer jag att inse att detta är hopplöst?
När kommer jag att känna att det är okej att ge upp,
att jag inte behöver bry mig.

När blir allt det här inte mer än ett minne.
Just nu inser jag inte att det är hopplöst,
jag vill inte ge upp
och jag älskar att plåga mig själv med detta.

-----------------------------------------------

Nu har jag nog tankat klart...

Kommentarer
Postat av: Farah

Marie lilla vän, glöm inte att lyckla på vägen också :)

2010-10-08 @ 20:07:20
URL: http://faaraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0