Att göra en lördag kväll i linköping

Det är så himla svårt att komma på bra rubriker på inlägg då man inte vet exakt vad man tänkte skriva. (Vilket problem)

I vilket fall, länge sen jag uppdaterade tänkte bara göra det lite smått.

Jag lyssnar på the teddybears på spotify så laddar upp inför kalasmottagningen redsan nu lixom, var på finsittning igår och det var så jädra roligt så jag känner att jag vill ut igen, (helst idag.)

Nä men, jag skulle ha flyttat till min kompis nu på kvällen men min syster skulle hjälpa mig med flytten och hon är också den som har bil, tyvärr kommer de inte tillbaka hit ifrån sthlm förrän mitt i natten så det får bli imorgon.

Så helt plötsligt har jag en hel kväll över! Så ska man inte tänka när man har mkt plugg, men det är så det känns.

Så vad gör man i Linköping en lördagkväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0