Jag är en idiot

Varför påstår jag det, hmm.... ibland tycker jag att det är sant.

Besvikelse
Hopp
Förtvivlan
Glädje
Sorg
Allt sker så snabbt

Mitt huvud hänger inte med.

Jag hoppas att jag kan koncentrera mig mer på mina studier nu och sluta bete mig som en femåring, något jag anser att jag har gjort. Haft en koncentrationsförmåga som en sådan i alla fall.

Jag älskar mina föräldrar, de stöttar mig när jag är en idiot, eller de stöttar mig ju mkt mer när jag är idiotisk än när jag försöker vara normal.

Jag börjar inse att jag aldrig kommer att bli normal, normalstörd baraxD

Nu ska jag ha flyt och plugga matte. Inget ska få störa mig och lyckas jag med det i en timme så kan jag sova sen, eller sy på min overall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0