Knäppskalle?

Jag vill lägga upp någonting på min blogg som beskriver hur jag känner mig, men man kan ju inte lägga upp vad som helst på Internet och vad man än lägger upp så kan man räknas som en total knäppskalle. Så jag kan inte lägga upp något, för inget vettigt finns i mitt huvud. Slutsats: Alltså, jag kan inte lägga upp något för att jag är en total knäppskalle. ^^






 

 http://www.nogg.se/upload/102037/bloggOrPage_08432171_214351.jpg





Farah! Min bästaste och underbaraste vän, jag <3 dig, tänkte att du skulle få höra det åter en gång till idag.

 

 

Varför måste man umgås med människor man inte gillar och varför får man inte umgås med människor man gillar, och varför är världen uppdelad som den är, och hur kunde SD komma in i riksdagen, och hur kan den svenska politiken gått så bakåt, och hur kan matteduggan ligga så tätt inpå programmeringsduggan, och hur kan mitt huvud snurra, hur kan jag plugga när mitt huvud snurrar, hur kan jag sova då mitt huvud snurrar, hur kan jag ha ett snurrande huvud och ändå lyckas somna på föreläsningar, hur kan jag gå igenom hela livet utan att ta reda på saker, hur kan jag överkomma mitt taskiga lokalsinne, hur ska jag lyckas få biljetter till le mans, hur ska jag orka med allt regn i linköping, hur ska jag kunna stå ut med din tystnad, hur ska jag orka göra klart min overall, hur kan jag låta saker som min syster säger få mig att ta åt mig så mkt, hur kan jag ändra på mig själv, hur kan jag veta vad som ska ändras, hur har du orkat läsa så här långt? Bra jobbat läsare.

 

Nu har du all rätt att kalla mig knäppis:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0