Längtade till stallet

Nu på kvällen fick jag en stark längtan att åka till Solbacken, men imorrn är det dags. Jag känner mig inte som en inbiten hästtjej så länge jag bor i Linköping, men här hemma klarar jag mig inte utan Figaro. Älskar att åka dit.

Särskilt när det går bra, som igår. Red honom igår morse. Red barbacka på volten och det som jag vet att han kan gjorde han perfekt. Kände bara att, såhär bra är han. Ska jag sluta rida honom eller lära honom mer, förfina allting? Det är ingen mening men imorgon ska vi träna slutor och enkla byten, bara för skojs skull.

Det kändes så underbart och samstämmigt, vet inte om jag vill rida med sadel imorrn. Struntar nog i den igen, bara för att jag kan. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0