Att anpassa sig...

Du måste jobba på det. Du måste bli bättre på att lyssna. Du är självisk.

Om det är något ord jag ogillar starkt så är det ordet måste.

Jag ogillar också när folk märker ord.

Jag ogillar när folk inte har samma åsikter som mig, och tro mig jag har massa åsikter.

Jag gillar inte när saker inte går som jag planerat.

Jag gillar inte när saker stressar.

Men jag har många fel och brister jag måste jobba på. Jag tycker att jag är bland det viktigaste (i min värld).

Ibland måste man göra saker.

Ibland är det okej att få kritik.

Och alla har rätt till sina egna åsikter även om jag inte tycker lika.

Ibland går allt som man vill, men det blir fel ändå.

Ibland är allt kaos men blir toppenbra. 

... är A och O. (area och omkrets)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0